De Haantjes 60
6666 DN Heteren
06 - 222 93 703
info@foxserv.nl
KvK 54738571

bedrijfslogo  20+ jaar ervaring in database ontwerp en maatwerk software ontwikkeling

Herkent u dit?

Binnen een vereniging gebruiken diverse personen de gegevens van de aangesloten leden. Bijvoorbeeld, de voorzitter en/of secretaris voor het mailen van berichten en de penningmeester voor het innen van de contributie. Het aan- of afmelden van leden komt bij één van hen óf nog een andere persoon binnen. Zeker bij kleine verenigingen heeft ieder vaak een 'lokale' administratie op de eigen computer in omgevingen als Excel. Vroeg of laat gaan deze administraties 'uit elkaar lopen'. De belangrijkste oorzaken zijn:

  • ontvangen mutaties worden niet aan elkaar doorgegeven
  • ontvangen mutaties worden in de eigen administratie niet verwerkt

Dit gebeurt niet uit onwil, maar gewoon omdat het er om welke reden dan ook bij in schiet. Het gevolg kan zijn dat op een gegeven moment niemand meer weet welke gegevens nog actueel en relevant zijn. Dan is er 'ineens' behoefte aan orde in de chaos. Zul je net altijd zien dat het dan óók (extreem) veel tijd kost om die chaos wéér op orde te brengen.

Wat nu?

Wat biedt FoxServ?

Voor wie?

Herkent u dit?

Binnen een vereniging gebruiken diverse personen de gegevens van de aangesloten leden. Bijvoorbeeld, de voorzitter en/of secretaris voor het mailen van berichten en de penningmeester voor het innen van de contributie. Het aan- of afmelden van leden komt bij één van hen óf nog een andere persoon binnen. Zeker bij kleine verenigingen heeft ieder vaak een 'lokale' administratie op de eigen computer in omgevingen als Excel. Vroeg of laat gaan deze administraties 'uit elkaar lopen'. De belangrijkste oorzaken zijn:

  • ontvangen mutaties worden niet aan elkaar doorgegeven
  • ontvangen mutaties worden in de eigen administratie niet verwerkt

Dit gebeurt niet uit onwil, maar gewoon omdat het er om welke reden dan ook bij in schiet. Het gevolg kan zijn dat op een gegeven moment niemand meer weet welke gegevens nog actueel en relevant zijn. Dan is er 'ineens' behoefte aan orde in de chaos. Zul je net altijd zien dat het dan óók (extreem) veel tijd kost om die chaos wéér op orde te brengen.

Wat nu?

Wat biedt FoxServ?

Voor wie?

Gerard

Herkent u dit?

Binnen een vereniging gebruiken diverse personen de gegevens van de aangesloten leden. Bijvoorbeeld, de voorzitter en/of secretaris voor het mailen van berichten en de penningmeester voor het innen van de contributie. Het aan- of afmelden van leden komt bij één van hen óf nog een andere persoon binnen. Zeker bij kleine verenigingen heeft ieder vaak een 'lokale' administratie op de eigen computer in omgevingen als Excel. Vroeg of laat gaan deze administraties 'uit elkaar lopen'. De belangrijkste oorzaken zijn:

  • ontvangen mutaties worden niet aan elkaar doorgegeven
  • ontvangen mutaties worden in de eigen administratie niet verwerkt

Dit gebeurt niet uit onwil, maar gewoon omdat het er om welke reden dan ook bij in schiet. Het gevolg kan zijn dat op een gegeven moment niemand meer weet welke gegevens nog actueel en relevant zijn. Dan is er 'ineens' behoefte aan orde in de chaos. Zul je net altijd zien dat het dan óók (extreem) veel tijd kost om die chaos wéér op orde te brengen.

Wat nu?

Wat biedt FoxServ?

Voor wie?